esmaspäev, 23. juuli 2007

255

..
255 (vaatamist/lugemist) on tänaseks minu blogi päevarekord. Suur tänu kõigile lugejatele, niisama huvilistele ja loomulikult sisulistele kommentaarikirjutajatele.

Üks põhjus, miks ma blogi kirjutama hakkasin oli see, et soovin eristuda peldikuseinale (anonüümne netikommentaar) kirjutajatest ja see, et mina ei karda oma väljaütlemisele nime alla kirjutada. Tõsi, seda võiks ju ka pelleriseinal teha, aga siis jääb oma nimel kirjutaja kontrollimatu anonüümsõimu sisse. Minu kommentaar ilmub siin ja pellerikirjanikel ei maksa minule omistada kellegi kolmanda poolt pärnumehe kommentaarirubriiki kirjutatut.

Anonüümkirjade kirjutamine, nendega arvestamine, nende kaudu arvamuse kujundamine oli ühe teise võimu tööriist. Tundub, et seda kunsti lausa õpiti, sest kuidas muidu on mõnel isikul välja kujunenud sellised suurepärased oskused.

Huvitav, kas see aeg on tagasi?

Tervitades,
Raul

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Et Sa siin, oma nime all kirjutad, on ju äärmiselt tore. Aga ma ikka ei oleks nii kindel, et su väledad näpukesed PP kommentaariumis tööd ei tee:P Kunagi keegi väitis, et Sa pidid eelmainitud keskkonnas nr. 1 kommentaator olema... Kas vastab tõele või mitte, mina ei tea.
Aga pane edasi, kirjutada vähemasti oskad. Kuigi sisust on igaühel õigus teha omale sobivaid järeldusi. Enamjaolt on (vähemalt minu jaoks) siin ruuliv ühe suure kodulooma kakat meenutav jorin.

PS! Kas ma olen nüüd suur kurjategija, kui ma enda isikukoodi Su blogisse ei kirjuta ja ennast Jumbuks tituleerin?

Raul Sarandi ütles ...

tere jumbu :) (kes iganes sa siis ei ole)

"kunagi keegi väitis" on tõeline ja faktiks loetav väljend.
samas reas on veel: "oleksid sa ise, siis teeksid samuti"; "ma teeks aga teie tegite ennem"; jne, jne, jne.

ja ega asjalikul kommenteerimisel viga pole ja seda ma ka hukka ei mõista. asi läheb nõmedaks, kui rämedat paska loopima asutakse. külvatakse alusetult kahtlust, sõimatakse, võetakse lähedaste kallal.

argpükslik anonüümkiri on rõve ja vastik - see oli kommunistide tööriist. selliselt küüditati, tapeti ... vot nii